Kau Sahabat Kau Teman

Assalamualaikum, am nak cite sikit pasal BFF am sorang ni~

Full name, Siti Sorfiena Syasya bt Muhammad Suzainye.


Dia ada 2 watak dalam hidup dia. 
1. Time sekolah dia pendiam gila~ 


 katanya malu nak bercakap.
2. dekat luar lain pula,mcm koko ke, @ apa2 pun la, pergh banyak pula cakapnya.

bak kata budak2 lain gosip x habis2. =.=


ingat x dulu Am ada post yang kitorang ni asyik bergosip pasal budak2 'hot' dekat sekolah.
sekarang dia bukan ckp dengn Am dah dia cakap ngan Aiza pula.
maklumlah, tahun baru nie Am lg banyak mendamkan diri & malas nk ambil tahu pasal orang sekelling.


*kecuali kawan2 Am.

Am rasa bersalah dekat dia, Am pernah ckp dia hipokrit, x reti nak jd diri sendiri, Am banyak berkasar dengan dia, dan banyak lg...



Am tak tau kenapa Am jd macam tu~
Sejak kebelakangan nie, Am malas nak bergaul dengan kawan2 Am yang banyak cakap.
sebab Am rasa, Am x layak kawan dengan diorang~


Ye la, Diorangkan budak2 'hot', disenangi ramai orang, sedangkan Am, budak lower je,
kadang2, rasa mcm Am ni selalu bangga diri~ tapi bla difikir2kan Am x pernah buat bangga diri depan kawan2, cuma Am buat depan kakak Am je. -.- :)


Tambahan lg diorang selalu ckp perkara2 yg best2~
Am pula nak kongsi apa, yg ada masalah bertimbun2~ 

Tapi Am bukan jenis suka luahkan masalah dekat orang. kecuali kalau Am dah x tahan nak simpan baru Am luahkan. Macam sekarang. :)

kepada opie, aku minta maaf sangat2 sebab selama nie aku banyak berkasar dengan kau,
tapi kau tetap terima aku sebagai kawan.
dulu memang kita selalu kongsi, cerita.
tapi sekarang aku dah x de cerita nak dikongsikan.
dan sekarang aku rasa hubungan kita dah sedikit renggang~
bukan disebabkan Aiza, kau atau sesiapa pun.
tapi disebabkn aku.

Aku x tau nak buat apa~
aku rasa aku terlalau tertekan, sampai aku selalu abaikan korang~
aku minta maaf dekat kau, Aiza, and semua kawan2 kita.
Untuk tahun nie kalau aku banyak diamkan diri, x bermakna aku sakait @ apa2~
aku cuma malas nak bercakap Okey~

~Sorry~











No comments:

Let's See~